Първоначално публикувано от Mury
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Подробности около разни ремонти на 159
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
155 2.0 16v МY95 Sport
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеКолеги никой ли незнае дали трее се сменяват тези клапи .А дали трябва да се сменя/ремонтира си требе диагностика
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеTe не се сменяват клапите бате,а или целия колектор или се махат самите клапиА дали трябва да се сменя/ремонтира си требе диагностика
155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеМерси колега диагностиката не казва нищо според нея клапите са о.к ,аз имах предвид да не е колектора да има определен пробег километри и здрав или не да се сменява задължително.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеНе прави се когато започне да се разпада рейката отгоре и спре да движи клапите,колата почва да губи мощнст,абе има си симптоми155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Искам да попитам, къде се намира датчика за външната температура, която се изписва на дисплея и влияят ли показанията на същия този датчик в/у работата на двигателя?
Все си мисля, че не би трябвало да влияе, но питането ми е породено от факта, че тази сутрин датчика отчиташе минус 7 градуса околна температура и в същото време средния разход - около 14л/100км, при условие, че по същия маршрут, при подобни климатични условия (като днешните) е показвал м/у 9.6-10.3 л/100км.
Очаквам вашите предположения и съвети.
*става въпрос за 159 1,9 JTDm 16клAR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
-
Имам и още едно питане.
Поръчах си комплект филтри за 159-кта, за да ги сменя, при смяната на маслото.
Проблема е обаче, че не знам някои от филтрите за къде са.
Въздушният филтър (оранжевия на снимката) е ясен, филтъра за купето е ясен, горивния филтър (металния корпус в горния ляв ъгъл на снимката) също ми е ясен и масления филтър - този който е в синята пластмасова кутийка.
Остава въпроса - филтрите с черната и жълтата пластмаса за къде са?AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
-
Нещо са се объркали като са ти давали филтрите.
Единия малък, който е хартиен е маслен филтър, не знам дали обаче е за 159.AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщениеИмам и още едно питане.
Поръчах си комплект филтри за 159-кта, за да ги сменя, при смяната на маслото.
Проблема е обаче, че не знам някои от филтрите за къде са.
Въздушният филтър (оранжевия на снимката) е ясен, филтъра за купето е ясен, горивния филтър (металния корпус в горния ляв ъгъл на снимката) също ми е ясен и масления филтър - този който е в синята пластмасова кутийка.
Остава въпроса - филтрите с черната и жълтата пластмаса за къде са?този другия маслен,може да го подариш на някой,не е за твойта кола
---------- Post added at 15:05 ---------- Previous post was at 15:00 ----------
Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщениеИскам да попитам, къде се намира датчика за външната температура, която се изписва на дисплея и влияят ли показанията на същия този датчик в/у работата на двигателя?
Все си мисля, че не би трябвало да влияе, но питането ми е породено от факта, че тази сутрин датчика отчиташе минус 7 градуса околна температура и в същото време средния разход - около 14л/100км, при условие, че по същия маршрут, при подобни климатични условия (като днешните) е показвал м/у 9.6-10.3 л/100км.
Очаквам вашите предположения и съвети.
*става въпрос за 159 1,9 JTDm 16клСя ще го погледна в Е-лърна да видим той какво казва
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Между другото, този масления филтър с черната основа ми прилича на същия с който е добло 1.3 мултиджета.AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщениеМежду другото, този масления филтър с черната основа ми прилича на същия с който е добло 1.3 мултиджета.
---------- Post added at 13:01 ---------- Previous post was at 12:59 ----------
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
Абе по принцип няма логика,ЕКУ-то да гледа външната температура от лявото огледало/там се намира датчика/,ма да ти кажа не си първия който пита,даже има хора които твърдят че колата зимата подгрявала по малко,когато показва по висока външна температура,и съответно повече като показва по-нискаСя ще го погледна в Е-лърна да видим той какво казва
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
-
От събота съм с друг проблем по автомобила.
Давам хронологичния ред на събитията.
Събота сутринта станах с идеята да закарам 159-ката на диагностика, защото се беше появило някакво странно придърпване при плавно ускорявне в зоната на 1500 об/мин. Пристигнах в сервиза, загасих колата и я заключих с дистанционното - заедно с това се включва и алармата. Когато дойде ред да я придвижа напред за да я закачим на диагностиката - цъкам с дистанционното да я отключа - никакъв ефект. Реших, че е изтощената батерията на дистанционното. Сменихме я - пак без резултат. Отключих колата с ключа, колата се разпищя, въпреки всичко сложих електронния ключ в леглото му, но изписа грешка че не разпознава ключа.
Решихме, че е от алармата - оказа се, че е слагана от официалния дилър (Gemini) - и затова я изключихме - пак без резултат.
Тогава открихме, че при гасене на автомобила със старт/стоп бутона изгаря бушона на имобилайзера. Това се случва само при гасенето на работещ двигател, но не и при включване и изключване на контакт.
Имате ли някакви идеи?AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
-
може би при придърпването се получава ситуация сходна с гаснене на мотора в движение, от там да е изгорял имобилайзера
а относно придърпването, вече не знам дистанционно как може да предположим, но сигурно е свързано с покачения разход и грешната температура
да не би нещо някой от компютрите да заминават, па ба ли го ?!sigpic
днес съм в почивка ---
Comment
-
Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщениеОт събота съм с друг проблем по автомобила.
Давам хронологичния ред на събитията.
Събота сутринта станах с идеята да закарам 159-ката на диагностика, защото се беше появило някакво странно придърпване при плавно ускорявне в зоната на 1500 об/мин. Пристигнах в сервиза, загасих колата и я заключих с дистанционното - заедно с това се включва и алармата. Когато дойде ред да я придвижа напред за да я закачим на диагностиката - цъкам с дистанционното да я отключа - никакъв ефект. Реших, че е изтощената батерията на дистанционното. Сменихме я - пак без резултат. Отключих колата с ключа, колата се разпищя, въпреки всичко сложих електронния ключ в леглото му, но изписа грешка че не разпознава ключа.
Решихме, че е от алармата - оказа се, че е слагана от официалния дилър (Gemini) - и затова я изключихме - пак без резултат.
Тогава открихме, че при гасене на автомобила със старт/стоп бутона изгаря бушона на имобилайзера. Това се случва само при гасенето на работещ двигател, но не и при включване и изключване на контакт.
Имате ли някакви идеи?Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
Comment